// dimo

Начало / Младите блогъри / Социални медии и управление на времето

Социални медии и управление на времето

Социални медии и управление на времето

снимка: Personal Development

Васи ли? - Блогът на Василена Вълчанова

С навлизането на социалните медии става все по-трудно човек да планира времето си и да излиза победител в неравната битка с нарастващия поток от информация. Този процес се усложнява още повече, когато става дума не за обикновено сърфиране, а за мониторинг на корпоративна репутация. В зависимост от големината на компанията може да бъде необходим цял обособен екип за наблюдение на социалните медии, за да има организацията ясна представа какво говорят за нея и нейните продукти потребителите и широката общественост.

Ето и един много полезен кратък наръчник за това как да се следи онлайн репутацията на организацията. Съставен е от не кой да е, а Amber Naslund от Radian6 – една от най-успешните компании за анализ на онлайн репутацията, чиито услуги ползват компании от ранга на DELL, Pepsi и Microsoft. Амбър опредемено може да се смята за експерт в анализирането на онлйн имидж, затова и книгата й е доста полезна. Тя показва как да успеете да структурирате дейностите онлайн мониторинга, дава информация за удобни услуги за “преслушване” на мнението на онлайн публиките, както и как ефективно да управлявате времето си – а в това е основният проблем на съвременния човек, нали? Вижте и други от нейните безплатни е-книги.




Коментари